Dålig uppdatering

Usch här har inte blivit mycket skrivit och det lär nog inte bli jätte mycket bättre fram till måndag.

Igår blev det idol final och Amanda vann, gör inte mig något för tvåan brukar lyckas bättre så jag hoppas på det även i år för Robin har ju varit min favorit sen början.

I dag har jag kokat knäck med mormor och det är första gången som jag gör knäck och det går att få av pappert så jag är nöjd !
Kvällen har blivit väldigt lugn, Jag fick Akut jävla sug efter soft nougat och tänkte jag kör till coop för det är billigare än preem tror ni dem har det NEJ ! Gahhh fick bli preem ändå för jag vet dem har det där , pallade inte kolla ica med.

nu ska jag snart nanna är helt slut Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0