Possitivt och negativt.

Ja i dag har det hänt mycket , eller ja egentligen inte. Allt händer samtidigt bara:P

Vart ju iaf glukosbelastning i dag och bara den är drygt och äcklig som attan, men fick sällskap av Anna en stund och sen kom Emmy och var med på lite av mitt bm besök med. Det var totalt kaos på mvc i dag. Läkaren brukar aldrig vara där samtidigt som min bm men i dag var hon det , vilket betydde att min bm hade inget rum , så vi satt i rummet med ulmaskin bara det att läkaren skulle ha den till sina patienter så vi fick skifta mellan rummen. Men det gick!

Det possitiva är att jag inte hade diabetes varje fall, och det negativa att min hb sjunkit ännu mer, men jag har varje fall förklaring till vrf jag är så trött.

Så i dag var det.
Vikt: +2 sedan start
Blodtryck: 130/75
Socker: 5.2 och 5.8 så ca 5.5
Hb: 114 och 111 så ca 112(114 och ner är för lågt)
Sf-mått 29 cm
hjärtljud:140-150

Så eftersom jag redan får problem med magen av niferexen så kan jag inte ta två tabletter så nu har jag varit och inhandlat ferronol? tror det hette så, på hälsokost så förhoppningsvis ökar det lite till nästa gång, annars får vi hitta någon annan lösning.
Men allt annat var bra iaf och det är skönt, så länge hon mår bra är jag glad:) Nu är det även förklarat vrf jag varit trött.

Btw jag går in i vecka 30 i dag(29+0) Gaaaah nu är det inte lång tid kvar !
skriver mer om det sen, Jag är trött nu. städade en lite sväng innan och det tog på krafterna, nästa kraft ansträgning är renbädda och duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0