Some days fly away

Denna dagen har verkligen flugit förbi men känns som jag egentligen inte gjort något vettigt fast jag gjort hur mycket som helst.

Dagen började KL 08 med TANDLÄKARE, det är de ultimata sättet att börja dagen :D NOT!
Men lika bra att få det gjort, men fy fan vad mitt tandkött inte mår bra, trodde jag skulle få blodförlust. Förhoppningsvis går det över när bubblan tittat ut. Men fy fan man blir rånad av att gå dit så det ska inte göras i onödan fler gånger:O USCH !

Sen vart det hem och ta det lugnt en stund, Anna kom en snabb sväng, hon hade varit och tittat på sin groda i dag, längtar efter att jag får se bubblan igen :) inte så lång tid kvar nu :)

Sen stack jag till Gärsnäs :) Hälsade på Alexa med co har blivit lite sämre på den fronten, men nu är snart skolan slut vilket innebär mer tid. Förhoppningsvis för jag upp hbt med så jag blir piggare och orkar göra saker även om det gör mer on i fogar. Men lite ska jag nog kunna hitta på :)

Körde hem och pluggade en stund, sista rättskunskaps provet i morgon, om Arbetsförhållande mm. Känns inte så svårt. Men... Kl 16 skulle jag fixa mina naglar ÄNTLIGEN dem behövde det. Just nu är jag så stolt över att det är mina egna som är byggde med gele, utom en lillfinger som fick stryk och bröts förra veckan. Känner mig lite snyggare nu. Hem plugga igen och hittade även en tvätt tiden så har sprungit mellan boken och tvätten :) Men skönt att få det med gjort, nu är det bara städning som ska göras med.

och som alltid kommer man hem med något från Alexa till bubblan . I dag blev det en overall helt ny med lapp kvar, och vem tackar ner till det :) så det blev en sån här:

Jätte söt:)

nej nu ska jag snart ta sista tvätten sen hoppa i sängen och läsa rk en gång till. I morgon börjar dagen kl 08 hos kuratorn :)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0