Söndag!

Vem fan uppfan söndagen ? Veckans mest meningslösa dag... Usch !

I dag har jag egentligen inte gjort ett skit men ändå har dagen bara försvunnit kan iofs ha att göra med att jag sov till 11:15. Men fy fan vad skönt det var och fy fan vad bra jag sov. Jag behövde det!

Som sagt inte mkt som blivit gjort, men lite plugg, lite kaffe, lite skit snack, lite slappt och lagat mat.

Tänkte jag skulle ta tag i plugget lite mer nu ikväll men har inte kommit så långt heller.

i morgon är det tandläkaren och fixa naglarna. Ska även utom en runda till Gärsnäs:)
Tisdag är det kuratorn och Rättskunskaps prov
Onsdag är det Psykologi prov
Torsdag inget planerat. Måste tvätta och städa, lämpligt då?
Fredag? känns som jag har något planerat men just nu kommer jag inte på vad?:P
Helgen tror jag inte att jag har något planerat.


Innan idag insåg jag att det snart är julafton :O December har bara flugit bort, vart vet jag inte riktigt, men försvunnit har den.
Nej ta tag i mitt liv och plugga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0