Tisdag

Fy fan vilken trött dag, var äckligt trött när kl ringde usch !

Men åkte sen till skolan varje fall och skrev provet, det kändes som det var ganska enkelt men var inte så stort som den andra varit heller.  Så för hoppningsvis har det gått vägen :)
Glömde skriva igår att jag klarade Historian med så två kurser avslutade och godkända och två som jag hoppas jag klarar denna veckan. Men det känns jävligt bra, så ska nog inte vara några problem.

När jag kom hem mötte jag upp Alexa på pm så blev en fika där och en runda på lindex.

Nu är jag hemma i min underbara säng och funderar på att antingen plugga psykologin eller vila en stund. Kan inte riktigt komma på vilket det blir :)

Men återstår att se.

image description

Jag och bubblan i morse:P blir en riktigt bild på fredag då det är ny veckan IGEN!
har inte kvar dem gamla bilderna dem ligger på den gamla datorn har velat jämföra nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0