En dag.

Dagen har inte varit super bra men inte heller super dålig.

Jag klarade inte historia provet, men jag behöver inte göra om det så länge jag klarar nästa prov. Får jag G på det så får jag G i betyg och det överlever jag med. Vad jag däremot inte trodde var att jag skulle klara rättskunskapsprovet men det gjorde jag banimej :D Det kändes bra, etik provet får vi reda på i morgon och det är jag nästan säker på att jag inte klarade. Men då är det varje fall bara ett prov som behövs göras om och inte tre :) Lite besviken över att jag inte klarade historian, men tre poäng från G så det var inte så hemskt.


Jag budade hem en barbapapa klänning från tradera i dag för 27 kr med frakt. Det känns helt okej!
brun/orange :)

På vägen hem från skolan körde jag inom Nilla och hämtade lite saker:) och dem tackar vi för =) sen blev det svängen om mormor. Nu ska jag bara slappa och ska snart hoppa in i duschen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0