Fredag-

Fanny gjorde mig super lycklig nyss. Jag orkade inte åka in till etiken, så sov kvar istället. Men när jag kollar FB efter att hag gjort lite ärende så har hon skickat ett mejl om att alla klarade Etik provet och det innebär ju att jag med har gjort det. Jag kan inte riktigt fatta, jag fattade inte texterna och knappt frågorna på provet men det kanske gjorde att det blev bra:) Jag struntar i vilket. JAG HAR KLARAT DET :D

Vaknade tidigt iaf i dag, stack iväg med Malin och handlade hon fylde bara 2 vagnar :O Men hon får ju passa på när någon kör för henne med tanke på hon inte har bil. Blev en snabb sväng till lindex med, Jag skulle inte handla till mig själv med dem hade billiga mystrosor(i sånt skönt material :P) så 4 för 100 fick det bli.
Hjälpte henne att lasta av sen stack jag ner till Hotell Svea och åt en god gås lunch med min älskade Pappa<3 Han är bäst !

Nu är jag hemma och chillar lite, Kim kommer kl 14 med gps som jag ska låna till Ullared så blir lite fika då, sen kommer släkten ikväll!

Nu ska jag bota min halsbränna och kolla ett rederiet avsnitt tror jag.

Btw vecka 28 i dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0