Händelselös dag!

Ja idag har det inte hänt mycket, hade en lektion i skolan. Körde hem och mötte Alexa i stan tog en fika och snackade massa, så skönt att prata av sig lite. Fick även träffa Eva en lite sväng det händer inte så ofta.

Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket vettigt, virkade lite på min filt och varit hos emmy på en kaffe. Skulle egentligen tagit en lite runda i dag med men det blev inte så, så får ta det i morgon istället. Nu har jag precis käkat några mackor så kanske jag inte är hungrig när jag ska sova, igår kväll hade bubblan gympa pass och magen kurrade samtidigt som jag försökte sova. Det var inte helt lätt vill jag lova men efter ett tag så:)

Nu är det tv en stund sen är det dags att sova. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0