Jag är inte superwoman men du kan inte köpa mig !

Jag trodde jag var stark, eller jag vet att jag är stark men troligtvis inte stark nog för att klara av allt detta som jag går igenom nu. Det har helt enkelt blivit för mycket, inte ens jag kan hantera allt själv längre. Jag tar nästan aldrig hjälp av någon, jag pratar med mina vänner, men ibland räcker inte ens dem till även fast dem är världens bästa<3 Ett av dem tillfällena är nu. I dag har bägaren runnit över, det är så mycket som dragits upp i dag och det lär väl inte bli bättre. Så jag mejlade kuratorn och hoppas hon ringer under morgon dagen annars ringer jag henne. Jag måste få det ur mig så jag kan lägga min energi på skolan sista tiden och sen på bubblan. Så som jag mår nu går bara energin till att tänka på massa. Jag orkar inte mer!

Även om jag nu nått min sårbarhetspunkt så kan du ändå inte köpa min kärlek tillbaka. Det kommer du ALDRIG kunna göra. Inte som du har gjort nu, du har tagit steget över gränsen. Jag är inte till salu!

Usch ingen bra dag, skolan i morgon förhoppningsvis lite annat att tänka på.

Nu ska jag försöka sova :) Natti



Du ger mig styrkan jag behöver!

Kommentarer
Postat av: Alexa

Finns där för dej om de är nå, pratar imorgon när vi ses. Kram

2011-11-21 @ 22:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0