Julmys och en 90 åring

Fy fan säger jag nu !

Fick lite ryck innan så nu är toan skrubbad från golv till tak, rummet är dammat, dammsugat och golven är todkade. Så klart fick julpyntet åka upp med nu. Slog på stort och satte upp tomtarna i år med :P
Tvätten har kommit in i garderoben med, jag känner mig riktigt stolt i dag:)

Men fy det känns, och värre lär det väl bli. Jag har ont överallt mellan brösten och knäna! Så nu blir det ingen mer storstädning på väldigt länge.

Nu har jag precis ätit och duschat så nu ska jag inte resa mig från sängen mer i kväll. Är helt slut, känner mig som en 90-åring.

Copycat singers och beck på tv ikväll om jag är vaken så länge :)

 

 

Mitt my fönster nu :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0