Kan man verkligen bete sig så?

Det blev ingen lång runda i dag men det blev en runda med ljudbok i öronen. Tog en sväng ner till mormor och tog en kaffe där sen traskade jag hem igen precis innan det började regna. Det gick ganska bra, fick lite ont i slutet innan jag kom fram , men hemvägen gick bra och än så länge kan jag röra på mig. Så får väl se om det funkar , blir det inte värre ska jag försöka få till en lite runda varje dag. Det skadar ju inte så länge fogarna klarar det.

Kvällen har väl inte riktigt blivit som jag tänkt mig , eller jag jag hade väl inte tänkt mig något speciellt men detta gick ju till det värre. Det är så sjukt att en jävla människa kan ställa till så mycket och såra så mycket. Mår du bra över att göra andra ledsna? Nu har du dragit in alla i det och hoppas du är nöjd, men du kan inte splittra oss och det är väl något som stör dig. Som familj håller man ihop och hjälper varandra. Du försökte med det gick inte så bra, det handlar inte om att bestämma över andras liv och att bara finnas där, något som du inte kunde acceptera och därför är det nu som det är.
Du har verkligen sårat alla nu och jag hoppas du mår bra, du förstår inte att när du sårar dem sårar du mig! Dem är min familj! Jag älskar dem.
Jag tycker verkligen synd om dem som lever med dig om du beter dig så här mot dem. Jag vill inte ha något från dig så kan du inget säga sen. Jag klarar mig själv, Jag är inte till salu !
Familj- Dem som håller ihop!

Åh jag vet egentligen inte om jag blir arg ledsen eller besviken. Sånt som hände för 20 år sen är väl inte lönt att dra upp nu. Lev i nuet och ta hand om det du har nu, istället för att leva i dåtid.

Usch! Nej vad min dag blev dålig. Nu ska jag krypa ner och bara kolla tv.

Bubblan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0