Lördag med storm!

Stormade skit mycket i natt till och med så jag vaknade av det och så är det illa :P
Somnade ganska sent igåt kollade sex and the city 2, det var skit längesedan men såg inte slutet hann somna då.
Det gjorde att jag sov lite länge i dag :o sov till halv elva så hade lite ångest när jag vaknade men antagligen behöver kroppen sovmorgon någon gång då och då.

När jag intagit frukost eller lunch som Emmy sa, stack jag bort till henne , hon bakade lussekatter och jag gjorde såna choklad cornflakes godisar, dem är så goda :D
Stack hem chillade en stund, vid fem drog vi mot ystad för att se Breaking Dawn part 1 och var den bra eller ? JAAAA! det kom någon tår under filmens gång. Men det börjar bli jobbigt att sitta så länge utan att kunna sträcka på dig ordentligt , hade ont i båda rygg och rumpa sen. Men nu är jag hemma i min älskade säng igen och ska snart sova.

Hoppas på fint väder i morgon helst lite snö ^^ Det är första advent och julskyltning :)  MYS !

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0