Onsdag

I dag har det inte heller hänt mycket , kaffe med Emmy och Malin. Slappat som aldrig förr, har varit riktigt seg :/ hoppas inte järnvärdet sjunker mer :(

Gick en sväng till mormor med innan, skulle hämta garn till min filt men det var inte riktigt samma färg så ska handla ett nysta på rusta i morgon. Fick även för mig att jag skulle ge mig på art virka barbapappa familjen, sagt och gjort pappan blev klar i dag . Dem blir inte stora men söta :) så nu ska han bara få ögon och mun :)

Nej nu ska jag försöka sova har ätit lite frukt nu, så förhoppningsvis kan jag sova utan att vakna och vara hungrig :) ska försöka hitta något bra sätt att ligga på så inte ryggen gör ont :)

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0